Kaarditehinguid tehes, tasub teada, et:

 

  • Autorendifirmadel on õigus liiklustrahvide ja tankimise eest maksmata summad tagantjärele sisse nõuda.
  • Hotellidel on õigus maksmata jäänud minibaari ostud tagantjärele sisse nõuda. Samuti võivad internetis tehtavad hotellibroneeringud olla tühistamisõiguseta ja hotellil on sellest tulenevalt õigus nn mitte ilmumise ehk no-show-maksuna sisse nõuda ühe hotelliöö hind.
  • Kui oled kaardiandmed ise edastanud või registreerinud (nt. mängu-, viirusetõrjeprogrammi-, tutvumisportaali jms) ja enam teenust ei soovi, pead teenuse ise lõpetama. Kui Sa pole seda teinud, siis juba arvelt maha võetud tehingusummasid vaidlustada ei saa.
  • Kui avastad, et Sinu pangakaardiga on tehtud tehing(uid), mida Sa pole ise sooritanud ning kaupmehe/või teenusepakkuja nimi ei ole tuttav, siis tuleb kaart kohe sulgeda.

 

Kaardivaldajal on õigus tehinguid vaidlustada juhtudel kui:

 

  • Avastad oma kontoväljavõttel kaarditehinguid, mida ei ole teinud.
  • Kaarditehingu summa on kontolt debiteeritud mitu korda.
  • Kaarditehing on tühistatud, aga kaupmees või teenusepakkuja ei ole raha tagastanud.
  • Sa pole kaardiga tellitud kaupu või teenuseid kätte saanud.
  • Kaardimakse ebaõnnestus, kuid tehingusumma on siiski kontolt broneeritud või debiteeritud.

 

Kui probleem on tekkinud kauba või teenusega, mille eest kaardiga tasusid, pöördu selle probleemi lahendamiseks esmalt kaupmehe/teenusepakkuja poole. Kui probleem jääb siiski lahendamata, siis esita AS Koduliisingule vajalikud dokumendid.

– kaupmehe/teenusepakkujaga peetud kirjavahetuse koopiad (nt hotellitoa broneeringu tühistamisel saadud number) ja kõik tehinguga seotud dokumentide koopiad (nt kviitung, leping jmt)