Liisi kaardi meelespea

  • Liisi kaart on maksevahend.
  • Liisi kaardiga ei ole võimalik välja võtta sularaha ja kaarti ei saa kasutada pangaautomaadis.
  • Kaardiga maksad igas kaupluses ja e-poes. Ostukoht ei pea olema Liisi koostööpartner.
  • Liisi kaardil puudub igakuine haldustasu.
  • Liisi kaardi intressivaba periood on 15 päeva.
  • Kaardiga tasumisel ei ole minimaalset ostusumma piiri. Maksimaalne summa, mida saad kasutada on Sinu kaardi limiit.
  • Vaba limiiti ja kaardiga tehtuid tehinguid kontrolli Liisi iseteeninduses klient.liisi.ee , logi sisse ID-kaardi või Mobiil-ID-ga.
  • Kui kaart on aktiveeritud ja kasutamiseks valmis, tuleb sellekohane teada Sinu e-posti aadressile.

PIN-kood

  • Jäta meelde PIN-kood ning hävita PIN-koodi ümbrik.
  • Ära kirjuta PIN-koodi kaardile ega hoia kaardiga samas kohas.
  • Kui oled oma PIN-koodi ära unustanud ega suuda seda meelde tuletada, pöördu uue kaardi ja PIN-koodi saamiseks AS Koduliisingu poole telefonil 6770760 või kirjuta aadressile kaart@liisi.ee.
  • Enne PIN-koodi kinnitamist kontrolli, et tehingu summa oleks õige.

Turvalisus

  • Ära anna kaarti kolmandate isikute kätte.
  • Ära jäta kaarti kunagi järelevalveta.
  • Hoia kaarti turvalises kohas, mis välistab kõrvaliste isikute juurdepääsu.
  • Väldi kaardi sattumist magnetvälja (televiisorite, audiosüsteemide jne) lähedusse, sest see võib kahjustada kaardi magnetriba, ning muuta kaardi kasutamiskõlbmatuks.
  •  Kaardi kaotamise või varguse korral teata sellest viivitamatult telefonile 6770760.
  • Ära luba teenindajal oma Liisi kaarti vaateväljast eemale viia ning ole alati juures kui kaarditehingut tehakse.

Turvalisus e-poes

  • Internetist ostude sooritamisel ära kasuta tundmatut arvutit. Võõrasse arvutisse võib olla installeeritud programm, mis loeb infot kaardil.
  • Kui Sul tekib kahtlus, kas kaupmees reaalselt olemas on, tasub enne ostu sooritamist kontrollida, kas kaupmehe kodulehel on toodud tema kontaktandmed. Nende puudumisel ei saa esitada kaupmehele pretensioone.
  • Kui kaupmehel kodulehel on kontaktandmed olemas, kuid ta ei vasta Sinu päringule, on mõistlik sellise kaupmehe teenusest loobuda.
  • Mingil juhul ei tohi sisestada veebilehele oma kaardi numbrit, kui kaardi teabe sisestamise lehe allservas ei ole tabaluku kujutist. Kindlasti peab aadress algama kujuga: https//….- see näitab turvalist salastatud andmesideühendust ehk ühendust SSL-turvaprotokolliga.
  • Tutvu ostu- ja tagastamistingimustega, loe läbi juhised, lepingud ning muu, mis eeldab kaardivaldaja aktsepti. (Ostuga võib kaasneda ka näiteks kuutasu, mida kaardivaldaja “nõusolekul“ igakuiselt kaardilt maha arvama hakatakse. Võib olla määratud ka tasuta teenuse periood ja näiteks alates neljandast kuust jõustuv teenustasu).

Reisimine

  • Liisi maksekaardiga ei ole võimalik oste sooritada järgmistes riikides: Boliivia, Venemaa, Tai, Hong Kong, Brasiilia, Mehhiko, Kolumbia, USA, Ukraina, Uganda, Liibanon, Dominikaani Vabariik, Peruu, Filipiinid, Lõuna-Aafrika Vabariik, Panama, India, Kambodža, Argentiina, Laos, Vietnam, Kreeka.
  • Reisimisel kontrolli regulaarselt oma kontoväljavõtteid ja kaardiga tehtud tehinguid, samuti peale reisi, sest see aitab kiiremini avastada soovimatuid tehinguid.

Tagasimaksed

  • Ostude intressivaba periood on 15 päeva. Intress lisandub alates 16. päevast
  • Iga kuu saadab AS Koduliising Sulle maksekorralduse, kus on näha kohustuslik tagasimakstav osamakse, arvestatud intressid, kasutatav vaba krediidilimiit ja tehingute väljavõte. Intressi arvestatakse iga kuu laenujäägilt.
  • Vastavalt soovile saad alati tasuda kogu maksekorraldusel näidatud laenujäägi või osa sellest, kuid mitte vähem kui minimaalse osamakse.
  • Tagasimaksete tasumine toimub AS Koduliising arvelduskontole EE391010220035757017 SEB Pangas või EE087700771000802113 LHV Pangas. Viitenumber on kohustuslik! Viitenumbrina kasutatakse lepingu numbrit.